larian SAB

heyy
td kt skola aku ade larian SAB , hha , aku sbagai manusia yg begitu rajen dtg laa untk lari bersama rakan rakan yg laen , hha *ayat wa ta bole blaa siaa
patuu , after sume org da kumpul cgu bgi laa tag nme , lpas da dpt , cgu suro bdak laki get ready nk lari , then lpas dyeowg da lpas pompan plak , hha , aku , dina , mar , zatie , shikin , da sedia nk lari then cgu da tiup wesel an , sume org lari laa an patuu aku lari an , then da smpai mne ntaa an , aku da penat gle , pergh , bole pengsan siaa dngn keadaan yg begitu dahaga , hha , yg shikin da ckp 'air , air'haha , patuu mar nmpk anis pgg btol air , then kteowg belasa air dye smpai abes , hha , then mse tga lari nmpk ali ngn mbe dye , haha , bole an dyeowg berehatrehat , dduk2 , hahah , then ali ajak aku lepak ngn dye , then aku ckp laa tknk an sbb , nti mbe aku cmne an , okeyy patuu aku tros blaa .
bile da smpai dkat dpn petronas , aku tgok nozila da terpacak an kt dpan , yelaa tknk bgi org g petronas tuu , patuu aku jlan laa kn , nk lari penat doe dgn tekak yg dahaga , haha

then aku nmpk ali pgg air hundred plus perisa oren pye , pergh , tk tahan siaa tgok air dye , hha
, yg mai ngn shikin bole an dyeowg ckp 'ali siket air ' hha , then aku jlan laa ngn ali , aku ckp ngn dye , ali sket air , haha , then dye bgi , mai,shikin sume da jeles an , haha .
mampos laa an , aku da terdesak gle , elak aku pengsan jea an , haha ,


last2 , ble da smpai skola , sume org berebot air an , ble aku nk mnom tgok air da abes , cibai btol laa , last2 aku dpt jgak air , haha

patuu kteowg rehat laa an , lpas da rehat cgu umumkn spe yg mnang an , then lpas da umumkn cgu sebot mate2 bgi stiap ruma skan , mega dgn samudera seri der , bgos laa
pdn mke kaw mega , haha


well , that's all , bye tc :)
Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa