Freedom :))

Hello mellow bloggers , woahh rindu doe :)
Haha okeyy first of all aku nk cerite yg mid year exam da abes woahh best bole haha .
Second , aku nk ckap yang exam ade yg susa and ade yg senang so far alhamdulillah laa :)
And niey ade something aku nk gtaw pasal exam mid year aku :P
Bahasa malaysia paper 1
dapat 28 over 40 bole ? err sedey siaa , terok gilee -,-
sumpa taktaw knape , emm :(

Bahasa Malaysia paper 2
ouhh not bad laa and guess what karangan dia ada 5 pilihan and aku pilih fakta , tuu pown aku rase tuu laaa yg okey antara limelime tuu . Ayat mmg aku pakai hembos and karangan pun ulang2 cume ubah ayat siket jea , haha , gile berdekak kn . And yg bahagian D dia suruh tulis 3 nilai murni , ouhh selamat aku dapat jawab sbb cikgu liyah da gtaw aku n zatie jea hahaha :)

Sejarah
woahh susa bole ? ishh 60 soalan pulakk tuu grr . And after cgu da abes tnde ketas sejarah kelas aku then cgu tunjok laa kat kiteorg , err aku dapat 70 laa siaa , ishh menurun seyy dari A kea B , tak puas ati gile !

Bahasa inggeris paper 1
emm okey laa . hopefully dapat A , aminn :)

Bahasa inggeris paper 2
err yang Potato people tuu senang wei haha suke . Summary aku maen tulis jea sbb tk bnyak isi and essay pulak dia suruh buad informal letter , hee , tak susa sgt laa .

Mathematics paper 1
susa dherr paper kali niey , rase mcm nk menagis jea jwb , grr , aku byk hentam emm .

Mathematics paper 2
not bad laa sbb ade yg susa n ade yg senang andd aku bnyak careless ishh geram seyy .

Science paper 1
hee senang sikit kowt sbb aku da hafal ape yg cgu suro so bole jwb laa kn :)

Science paper 2
okey jea kowt , science kali niey mmg aku target A :)

Pendidikan islam
kali niey lagi better laa kn , and mase tuu aku ddok sbla shamine haha patuu cgu amalina plak tuu jge pekse , pergh mmg snang nk tye2 haha . aku ngn shamine senyap2 share jwpn haha tp tak sume laa .

Geografi
err susa gile weii , byak kluar pasal taburan penduduk ishh dalaa aku tk hafal negeri tuu laa negeri niey laa , sory aku tak minat geo , haha .

Kemahiran hidup
aku pown taktaw nk ckap ape haha sume share2 jwpn termasok aku :)

That's all for today , byee :)








Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa