Tk suke taukk ??

mosippyEsok ade sekolah ganti errr ofc aku dtg well rajen haha geli jea ok da stop aku dtang pown sbb mbe aku rmai dtg tk sdap pulak an tk dtg and lagi satu aku dtg pown sbb rosilah tuu nk ajar chapter baru so kene laa kalw tk tertinggal dye malas nk ulang kang membebel plak dye tuu hisshh haha .Eee baru plan esok nk bangun lambat kacau laa tp takpe nnti kte ade dapat cuti 3 hari free jea haha "Budak SAB" jea dapt haha tp tktau laa kalw skolah laen ade wt cmniey kea tk kn . Ganti niey pown utk raye sbb nti cgu panjang kn cuti raya kteowg , yyyyyyeyeaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyy !!Haha tp an kalw cuti tp tk pegi raya jugak buat ape kn yee maklumlah parents keje so kene duduk ruma tgok tb , online , makan , tidur haha . Tuh jea byee yangg .
Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa