Awayy :)

Hello mellow , yeahh ari niey kn 8/7/10 so ari nieyy da kena balek kg yeeeayyyy haha and i'll miss u blogger sayang , muahaha *peaceee .
Ok so dalam entry kali nieyy nk ckap yang raya nti hope gileeee best kn haihh amin .
Aku da tk tau nk ckap ape sbb otak aku da pkir nk raya jeaaa haha gile kn tuu laa pasal , and ari nieyy baru nk amek baju raya yg aku da tempah hee cool gile amek ari nieyy haha suke ati aku laa .
Ehemm aku da tkde pape nk ckap so selamat hari raya maaf zahir dan batin to alll my friends yeahhh mybe aku ade terkasar bahasa kea kn sory tautau .
Eh and one more thing nti esok malam msti mbe aku berlumba2 text ckp selamat hari raya ok tuu jea byee bloggers yayang :)

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa