Hell to the o :)
Sorry sbb lame tk update blog *lame laa sgt kn haha .
Nk cakap bz tkde laa sgt cume siket jea laa huahua , yeahh bz dgn skolah kowt , hw skang da maken byak , aii maklum lah da nk periksa akhir tahun , kalw bole semua nk wat revision haihhh tkpe saya sabar :P
Haha aku tau aku merepek *senyum sambil angkat tangan dua jari
Ouhh dan tidak lupa jugaa kepada adik adik yang ambil UPSR tuu good luck okay hee termasuk laa kt adik aku .
Ok stop psal niey , cerita pasal lain okay , ok td mase agama , ustaz cerita pasal apebende ntah tetibe ustaz sebut name bla bla and yg last ustaz sebut nama ali and semua org tgok aku and jerit jerit nama ali , and i was like baby baby baby oh haha botak kau baby sambung td okay and i was like WHAT THE FUCK ?! haha , apesal semua tgok akuu , siall semua org da tauu , bieeee tgok clasmate i grrr bodoh semua da tau pasal you *mengade ngade pulak aku :P
Okay byee nk mndi haha

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa