cosmicallybeautiful:  (via smileysconfession, contagiousdelirium)
Hello bloggers yang tercintaa haha geli jeaa :P
Okay lame kn tk update blog huahua malas aku just mengisi mase dengan maen fashion world dekat facebokk weee *peaceeee .
Haha Nak tau tak td kt skola ade skola ganti aku dengan rajinnyee dtang laa skola pakai baju rayaa weeewiitt :D
haha gilee bukan .
Okay lepastu mase nk balek hujan pulakk grr geram jea seyy , baru plan nk balek dgn baby boo kite kn eeee tp tkpe ari laen ade lagi haha . Ok then mase balek kn hujan so ayah aku amek laa kt depan sekolah haha lepastuu kena hujann huaaaa masok dalam keta jea teros pening an perghh best gile rase mcm nk termuntah tauta haha lepastu balek mkan , mkan ubat , amek lappy bukak wireless then bukak facebook.com and bukak fashion world huahua tu jea laa keje aku dari pukul 2 smpai pukul 5 haha , teruk kn .
Hw aku kt dalam bili tuu da terbengkalai da , nti aku buad haha .
Well tuu jea , byee :P
Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa