Precious moment ♥

stereoskylinee:  iheaartquestionmark:  dancewithavampire:  jpfromtheblock:  jackandgill:  (via chaowowow, ohyeahspongebob)
Okay semalam kn mmbe aku dtg ruma , aku pikir siket jea yg dtg , maklum laa rumah aku dgn dyeorg kn jaoh takut takde transport , fuhhh sekali 9 org siaaa dtg , bapakkk ahh best laa siaaa sumpah tk tipu .
Yg dtg ; farah , dyah , mai , zatie , nad , nina , adq nina , cousin nad , mar huaa ape lagi kecohh siaa satu rumah haha okay then lepas da pegi rumah aku pegi rumah nad pulak jalan kaki jea , ruma aku dgn ruma nad kire tk jaoh sgt laa hee best doe jlan kaki rmai2 , okay then ,masa tga jalan kaki tuu aku tgok langit mcm nk mendung , lpastuu aku baru terigt kain kt rumah belom angkat lagi haha ape lagi patah balek laa siaa , naseb baek dayah ngn zatie teman thankss ily .
Ok then da smpai ruma nad , mkan2 smbil talk2 and guess what ade jiran nad dtg ruma then dye tga maen ps2 dgn adek nad walaooo hensem siaa haha aku pikir dye form 2 or 3 or 1 sekali bile aku tye nad , nad kate dye form 4 heeee gilee laa hensem nyee awakk haha *okay menggedik aku da dtg .
Back to the story , after mkn 2 then tuka swimming suit ape tp siket jea yg mndi dlm 6 org jea sbb dyeorg tk bwk swmmng suit and ade yg period huaa . So tk best laa kn , then mase tga mndi tuu farah and dayah da balek dulu tk bestnyee photographer kite da balek dulu haihh tp takpe laa then da abes swmmng sume salin baju naek ruma mkan haha patuu balek the end weee sumpa best sgt haha kalw ari2 mcm tuu kn best .
And photographer kitee org ade snap some photo if nk tgok pegi laa kt fb aku gmba aku semua burukk haha thankss.

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa