27/11/2010

Hello bloggers and morning yeahh . Okay now pukul 7:01 am and i'm still awake ehh act bukan tk tido lagi okay tapi td pukul 4 stga pagi aku bangon sebab nak hantar adik aku yang second tuu g sekolah sebab ade rombongan pergi Cameron Highlands , woahhhh jeles niee hmm . Okay so aku and my parents jea hantar adik aku , yelaa sape lagi kan , see aku sanggop tau bangon pagi2 haha tuu pown mmg aku yang nak tak tau nape seriously malas gilaa nak pegi tp bila aku da set alarm pukul 4 macam aku jea over nk pergi haha i'm telling the truth laa gile .
So sambung yang tadi then da siap semua pegi laa sekolah kan then aku tengok ramai parents laa daripada kakak and abang haha mcm aku sorg jea PUIIII perasan haha .
Lepastuu tunggu laa dyeorg sembahyang and taklimat and bla bla .
Then dyeorg da naek bas , salam semua and tidak lupa juga aku memesan suro beli benda haha . Ehhh tapi kan kan mase dyeorg nk pergi tuu aku rase mcm nk pergi sekali laa seyy ahah sumpa best . Emm tp nti mesti rindu adik aku yang sorang tuu empat hari dherr dia pergi haha rindu nak dgar dia ketawa and buat lawak bodoh haha tp bila dia ade selalu aku beperang mulut and gaduh , alaa normal laa kan , chillex luu :P
Lepas dah hantar balek laa kan , err ngantok tahu haha tp gagah kan jugak diri umtuk mengupdate blog *ayat poyo nk mampuihh haha so what .
Okay smpai disini sahaja bebelan saya .
Ouhh and one more thing kepada budak budak yang pergi lawatan termasuk laa adek aku tuu take care yaww heeee . Semoga selamat pergi dan balek aminnnnn :)


Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa