Goodbye exam , Hello holiday :)


Hello peeps , yeahh tengok tittle hee untuk pengetahuan awak saya dah habis exam , yeahh freedom baby . Heee suke doe after this dah tk paya pikir psal exam lagi laa cuma result jea takot gila babi haha .
Act , sekolah aku dah start cuti thats mean ahari nie (jumaat) last day sekolah .
Alaaaa bagos laa haha tp kn kn rindu kawan kawan laa tkpe ea nti kte contact2 haha .
Ehh tp kan hari isnin nti kena pegi sekolah sbb nk pulang buku and amek buku act ari niee yg kena pulang tp kelas aku tkde org yg bgtaw nk pulang bile sbb ckgu kelas aku ckp ari isnin patuu arinie sume bdk form 1 and 2 pagi bwk buku teks dyeorg , 2 arif jea tk eeee tgok dah menyusahkn nk kena pegi sekolah bongokk tau aku nk membute pown tk bole haha .
Okay seriously aku tktau nk ckp ape gheeee so byee .
Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa