20/12/2010 ^^


Heyho bloggers , yeahh lame kan tk update blog , haha malas wei , tk tau knape , okay smlm aku ,faiznie , mai , shamine and ali pergi CS tgok movie . Aku tumpang mai sbb tkde org nk hantar so dlm pukol 1 stgah gituu pergi laa ruma mai , then mase tuu shamine da kol dye da smpai , then suro laa dye tgu . Okay mase otw nk pergi Cs dekat depan hospital tuu jam gilaa bole WALAAOO haha sabar jelaa kan , yg ali da text bile nk smpai then ckp laa jam kn . Lepas tuu dlm 10 minit gtuu kowt bru smpai , pergi dkat MCD dari jauh da nmpak faiznie , shamine and ali dah terpacak dekat sebelah patung MCD tuu an hahaha then diaorg tye laa knape lmbt and blabla . So first pergi book ticket then bila da nk book tuu tye laaa msing msing nk tgok cte ape haha . Aku nk tgok cte The Social Network , yg mai dgn shmine pulak nk tgok Hantu Kak Limah Balik Rumah , faiznie pulakk nk tgok Aku Masih Dara , yg ali pulak nk tgok Harry Porter , haha and i was like " Laa abestuu tk kn nk separate pulak tgok cte laen2 , tk best laaa " okay then kteorg buat la kate sepakat *cehhkate sepakat ehh haha. So last last tgok laa cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah. Movie start pukul 3 so kiteorg jalan2 dulu , pergi coolblog , chamelon , innercity , popular , crik bag aku . *tp tk jumpe pown
Then bila da pukul 3 masok laa movie kan haha wei ramai gilaa siaa tgok cite tuu and aku ade terserempak dgn budak SKBU2 and bdak SAB haha tp buat bodo jea kn . Cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah tuu best gilaa bole hehe we laughing like hell wei dkat dlm cinema haha tp ade jugak laa part part yg seram . So bila movie da habes kteorg g MCD tp aku tk mkan sbb save duet and tkde selera serious wei tk tau nape haha .
Then faiznie bagi laa aku satu ayam dia haha thank youu wei .
Lepas abes mkan kterog jlan jlan , crik bag aku and at last jumpa yeayyyy haha terbang duet aku RM50 wei , erghhh sayang gilaaa haha tp tkpe .
Then balik laa , fuhh penatt wei haha .
Mase balik pulak aku teman mk aku pergi angsana hantar barang then pergi kotaraya pulak crik brg dapur haha mane tk penat kn then terlupa nk beli beras perghh pergi kip mart pulak beli beras kejap haha then balik dlm pukul 8.50 kowt haha then mandi and tgok tv and rehat .
Gmba mse dkat CS pade syamine so tgu laa dia upload kan .
Till here byee :)

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa