Happy Birthday To Me :D

Hello bloggers , yeahh tgok laa tajuk hehe okay hari niee 24.12 birthday aku, hehe .
Sape tk happy an birthday sendiri , ngehngeh .
And terima kasih sgt2 sape yg wish happy birthday dkat fb and phone :)
So hari niee aku dpat free call and text tp maxis-maxis laa kan haa then smlm dlm pukul 12 bergayut dgn ali smpai pukul 1 50 pagi kot sbb hari niee pukul 8 pagi dia ade interview dkat teknik perd tp dia tak pergi sbb dia bgon lmbt and mengantuk gilaa then bilaa aku tye nape tk suroh mama kejut dia ckp mama dia bz then dia salahkan aku sbb aku kol dia,okay wtv =,=
Org suroh set alarm tknk padan muka hahaha okay stop ketawa , buat muka seruois balek .
Okay sambung td , lepas da abes otp dgn dia aku tk bole tdo wei serious tktau nape ishh haha then dah lame lame tuu tertido okay then bila bgon jea pagi td bukak fb tgok org wish dkat wall thanks sape yg wish okay nah tengok niee .











Okay tuu jea yg aku mampu upload , da malas nk upload lagi penat wei ahaha , okay toodles :)



Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa