Popular Bookfair :)

Hello bloggers .
Sorry lambat buat entry yg psal tajuk niee , smlm tk de mood seyy hehe .
Okay mase hari ahad tuh aku pergi bookfair dgn family tuu pown hari last haha tkpe janji pegi , mula mula ayah aku tknk pergi tapi last last bila bodek dia pegi haha yeahh man ^^ .
So bila dah sampai tengok ramai gilaa smpai parking pown takde then ayh aku turunkan then baru dia cari parking and bila masuk jea dekat bookfair tuu ramai gila org haha . Lepas dah masuk mata aku melilau lilau *ade kea ayat nie haha hembos doe* carik perkataan NOVEL and jumpa yeahh haha . Banyak gilaa novel , RAMBANG MATA aku haha . Mula mula carik novel yang aku nak then pergi dekat novel english pulak banyak gilaa kulit buku yang cantik cantik , lagi rambang laa mata aku haha aku pown tk tau knape , aku rase terpikat jea dekat kulit buku novel english tuu tapi kalau tajuk tk best tkkn pulak aku pilih kan .
Okay lepastu pergi cashier bayar laa and then balik . Okay niee dia buku yang aku beli


Aku tak sabar nak baca buku yang DROP DEAD BEATIFUL tuu hehe . Okay tuu jea byeee :)
Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa