Sekolah Ganti

Hello peeps , lame kan tk update blog kehkeh , busy school , homeworks , tuition and latihan rumah sukan *puiii mcm aku pergi latihan rumah sukan HAHA
Okayy so harini sekolah ganti , tp harinii blaja before rehat jea sbb afte rehat ade 1 Malaysia punya perayaan , skola kau ade ? Takde an *EVIL LAUGH
Then hariniee semua kena pakai baju tradisional msing2 haha hooyeahh aku ofc laa pakai bju kurung kan then pkai wedges , mmg thumbs ahh doe haha mak aku paksa bole , okay layaann . Diaorg tengok mcm pelik jea kan , dah tau tinggi pakai wedges lagi , dah cm alien dah , mbe nk tgok pown mendonggak HAHAHA tak tipuu kayy , then ade org ckp mcm mak org laa , kakak org laa , nenek laa , haha mcm STUPIDOO semua niee , sukahati aku laa nk pakai ape , kau sebok pehal , jeles ckp jeles , kau ade ? HAHA tkde an so shut the fuck up:P
Okay sambung cerita balik , fest2 blaja , duhhh haha then rehat . Afte rehat semua berkumpul dkat dewan , ade persembahan , and etc , dpt angpaw gula gula muahahahha . Tp kt dewan wa dgn mbe wa mmg byk snapsnap gmbar , tp gmbar dkt cmera mai hikhik , will upload later kayy . Then balik sumpah penat . Mlam nie ade tuition , huaaaa . Okay byeee :)

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa