Mid Year Exam is killing me !

Heyya peeps hehe okay tengok laa tajuk kan , So macam korg semua tahu sekarang musim mid year exam kan . Good luck y'all ! Aku start exam 23 may hehe 1 weeks left kayy , freakin scare =,=
Sekarang aku baru baca sejarah bab 3 , at least aku study kayy , kau ade ? HAHAHA
Yang lain subject tu aku belum bace lagi laa kan ntah sempat ntah tidak hope sempat laa aminnnn :)
So mid year niee aku dapat paper which is made by school . 3 Amanah dapat paper PPD , aku rasa diaorg untung kot dapat paper PPD sbb PPD buat bole tahan jgak laa drpd sekolah . Cikgu BI aku ada cakap yang paper BI yang sekolah is more difficult than 3 amanah punya paper , like wtf ? BI pulak tuu arghh sabo jela kan . Wish me luck kayy .
I've to study smart and mid year exam nie ofcourse laa aku target 8A kan aminn :)
So aku rasa nak stop dekat sini thenn byee ! Good luck btw !


Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa