*mukaterpaksa.jpg*



Okay earthlings tengok tajuk , tertanya tanya bukan kenapa aku buat tajuk macam tu , kenapa kena mukaterpaksa.jpg ea ? Kenapa tak pokerface.jpg ke kan haha . Lets begin ! Actually macam niii 2 hari yang lepas ayah aku ada suruh aku pegi camp dekat Ulu Tiram tapi automatic aku cakap no tau haha then mak aku pon suruh pegi laa pegi laa aku cakap aku taknak tapi niat nak mencuba tu memang cerah weh , sangat cerah okayy hahah . Haa the semalam malam yana (jiran aku) ajak aku pegi camp tu dia bukan ajak kayy , dia PAKSA , again i repeat PAKSA , fuhhh nii aku lemah weh orang paksa aku , mak aku pon pujuk pujuk laa yang Yana nii pulak merayu rayu haihhh last aku TERPAKSA pergi *tunduk bawah sambil buat mukaterpaksa.jpg*
Then aku pon tengok laa jadual dia kan ceramah pasal perpaduan je banyak sebab apa ea ? Sebab nama camp nii camp perpaduan kot haihh then Yana cakap dengan aku maybe nanti jiran jiran aku semua tak sama kumpulan kot kita kena agihkan masuk kumpulan lain *foreversigh*
Tu yang aku lemah sehhh !! Lagi satu hari kedua malam ada kembara malam and hopefully laa semua berjalan lancar , aku punya penakut nii lain macam sikit haihh .
Aku pergi camp tu dekat Ulu Tiram 3 hari 2 malam . Jumaat until sunday . Cari pengalaman sikit an , aku mana pena pergi camp hahaha . One more thing dekat camp nanti aku tak bawak fone , erghh i will miss my baby so muchh !! And 3 days im gonna miss my social networking *sadface.jpg*
Yes internet mmg nyawa aku hahaa so bye twitter , tumblr , facebook and blogger . Will be back on sunday , take care , xoxo .




Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa