Yeayyyyy


Click untuk membesar , sorry gambar kecik :P


Ehh kenapa ea tajuk entry aku tergantung jee haha . I'm wondering muehehehe . Dah tak payah nak wondering ah kan , actually masa hari isnin aku pergi Popular Bookfair yang dekat Expo sebelah DCM tu and yeayyyyy *lompalompat*
Benda niii laa yang aku tak sabar nak pergi , sebab apa ea ? Korang rasa sebab apa haha sebab nak joli novel banyak banyak la doh apa lagi , aku kan memang suka to the max novel niii so ade clearance sale ni aku pergi la , murah doh . Rugi tau tak pergi .
Back to the story , aku pergi dengan adik aku je yang perempuan tu , habistu nak jak siapa lagi kan haha then sampai DCM pukul 1.40 then Ali amik dekat UO bawak pergi tempat kerja Faiznie , berbual kejap then pergi secret recipe dengan ali sebab aku mmg cravineg habis laa kan , haha aku beli white choc indulgence and strawberry with marshmallow i guess , gua pakai bedal je doh name dia , igt tk igt je hahah .
Lepastu pergi balik kedai Faiznie makan makan then dah pukul 2 lebih ali pon masuk kerja hihi . After that aku pergi UO kejap nak beli barang yang ibu aku suroh , after beli barang terus pergi popular bookfair , fuhhh rambang mata siaa gua tengok semua buku , aku memang tak bole doh tengok buku buku nii haha rasa nak beli je semua tapi baca tak jugak LOLOL.
Tempat pertama aku pergi ialah NOVEL cari punya carik jumpa haha then pergi komik sebab adik aku kirim lawak kampus . Haaa lepastu aku pergi pulak dekat tempat buku english aku nampak ada poster One day and A walk to remember tapi bukunyaa takda , kalau ada dah lama beli you know :(
Buku tu dah habis maybe hmm nvm .
Lepas dah pilih bayar laa mula mula aku pilih 3 novel je , after bayar tu aku terlintas nak beli lagi satu novel haa then pilih and bayar hehe .
After pergi popular bookfair terus pergi tempat kerja Faiznie , berbual bual story itu nii tetiba lapar pulak haha bila lapar pergi laa beli makanan jap after that makan and gossip .
Dalam pukul 4.50 ibu aku amik then hug and kiss Faizni thn blaa haha . and masa nak balik tu aku tak jumpa side entrance sebab aku lupa mana then pusing punya pusing dah jumpa hahhaha buat malu jee .
So this is what i bought at Popular Bookfair


Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa