Operation

Heyya bloggers :)
Okay tgok laa tajuk kn woot woot berdebar kn huahua perasan .
Nak dgar cite okay meh siniee rapat rapat , act last week aku demam lepastuu kena tonser kot so amek laa antibiotic yg doctor bg then doctor kate kalau lpas 3 hari tuu still tk baik lagi terus pergi hospital emergency punya myb bole kena operate so smlam kan cuti kn then masa masa pagi aku dah terasa sakit balik lepastu ibu bawak g klinik sbb nk surat dari doctor lpas da amik pergi hospital yg kt jalan abdul samad tuu kan then pergi emergency jumpa nurse tanye tuu tanye niee and blaa blaa then jumpa doctor , after doctor check lpastuu dia kate mmg kena operate sbb dah bernanah da tonser tuu walaoooo aku da mcm takut gilaa an sumpah weii nk menangis pun ada haha .
Lepastu pergi admission suite daftar nk masuk wad and blabla . So bila dah sampai wad baring baring then da pukul 5.30 nurse dtg bwak baju operation ,then aku pakai laa then nurse bawak pergi operation theathre *betul kea eja haha hembos .
Dalam bilik operation tuu aku menggiggil dherr haha tktau nape myb sbb takut kot hehe , then nurse bg ubat bius aku terus pengsan . Sedar jea dah pukul 6.45 then nurse hantar g wad hehe selesai sudah operation . Alhamdulillah selamat :)
Then malam family dtang and mlam ibu belikan bubur mcd sbb nurse bg mkan benda yg lembut jea wootwoot sedap weii bubur mcd tuu haha sbb aku kebulur kot 6 jam kena puasa wei mana tk kebulur =,=
Okay tuu jea toodles :)
Ehh chopp sebelum tuu ade benda nk tunjuk okay tgok laa



Bubur MCD , love yaa

P/S ; duduk hospital best doe hehe

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa