Appointment


Heyho bloggers hooyeahh , esok aku ade appointment dgan dctor sbb nk check yg operate harituu , sgt takut wei haha sebab act dctor tk bg mkan bnda keras slama sminggu , tp aku maen bedal jea haha tapi tk laa semua sikit jea hehe . Ouhh mlm niee aku ade tusyen woot woot jgn laa ngntuk wei muahaha .
Ehh hari niee da start cuti Chinese New Year kan hehe bestnyaa tapi kan cikgu aku bagi homework macam bagi sebulan wei , agak ahh cgu . Secukup rasa yeeeee :)
So cuti Chinese New Year aku plan nk kluar dgn mbe pegi KSL City hehe aku mengidam doe nk pegi situ kehkeh and aku pown da mengidam nk makan TUTTI FRUTI .
Cuti niee mybe tk pergi mane kowt just dduk rumah and balek kampung jea , alaaa cuti pown one week kan hmm kalau sebulan takpe juga kehkeh .
Dah takde pape lagi kot nk cakap hehe byeeee :)

P/S;Nowadays,my blog getting suck kan hmm .
Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa