Malacca

Hooyeahh . Hello bloggers okay nak cerita niee mase ari khamis hari tu aku balik kampung , so memandang kan kampung Segamat aku banjir haha so tak boleh laa balik then ibu aku plan nk pergi Malacca kehkeh tulaa pling dekat drpd duduk rumah sgt bosan . After zohor dah gerak then bila sampai , cari parking punya laa susah nauzubillah , fuhh mmg ramai org . Then cri pye cri da jmpe . Mula mula plan nak naik menara taming sari tp beratur dia jgn ckp ahh mengalahkan org nk beli ticket Justin Bieber kehkeh propa lebih aku haha .
So plan nak naik beca haha then dia pusing pusing and blabla . Dah pukul 7 balik pergi Medan Ikan Bakar , wa ape lagi carrot susu mcm biasa haha sedap doe . Then order ketam bakar , ikan siakap , ikan pari and ikan caru . Dah habis makan balik rumah tido . Esuk pagi nyee pukul 9 then siap siap sbb nk pergi wedding , ade 3 tmpat . Bila da sampai JB balik rumah kejap letak barang and etc then pergi wedding dkat uda then kota tinggi fuhh tk mcm penat pulak kan . Ouhh BTW esok dah sekolah WTF WTF , time flies so fast , tk puas doe cuti errr . Homework BM wa blom siap lagi haha tkpe esuk sempat buat . Okay bye toodles :)
Ehh sebelum tuu here are the picture ;

Candid , buruk lagi hodoh yee .
Naik beca haha
Jakun LOL
Ignore org depan tuu
Buat muka poyo haha lantak aku laa OTW pergi wedding



P/S ; sorry for the short post , nk cepat niee nk prepare brg skolah hehe .

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa