Bungga Manggar

.
Okayy aku nk cerita pasal bungga manggar , guess what aku masuk kelab bungga manggar hooyeahh ! Aku masuk pon sbb mbe aku izatie mak dia cgu bungga manggar so zatie pilih laa kiteorg kan hehe volunteer . Then mase hari jumaat tuu buat laa persiapan kan try baju and so on hehe . Masa hari jummat tuu mmg aku dgn mbe busy sbb esuknyee ade Mesyuarat PIBG . Then esoknyee aku pkai laa baju manggar dgn wedges tau haha saje pakai lg pon mbe pown pkai gak , okay sumpah tinggi melampai kalah galah muahahahah *perasan .
Kiteorg stnby dkt pejabat tgu YB dtg then bila da dtg mcm biasa jalan smbil pgg bungga manggar tuu diiringi dgn kompang hehe . Lpastu duduk dkt dewan ade persembahan . then Yb berucap, guru besar berucap , sumpa bosan dherr haha . Lpastu ade aku janji taw then aku janji and bla bla . Lepas aku janji makan then blaa g utan bandar , mati kutu aku dduk kt skolah dga org berucap haha . Okay smpai tuu jea hehe .
I love y'all
Ksian shikin pendek haha jaat kn aku


Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa