Kawad Kaki Peringkat Daerah

Hello bloggers . Tengok laa tajuk , woahhh shocked kan haha muka aku kawad ? Memang berdekak dohh *yee aku tau haha .
Okay crite dia cm ni mula mula ade laa kakak form 5 dtg kt klas aku then dia panggil budak krs prmpuan kluar , aku dgn mbe aku kluar laa kn , dia tnye kiteorg sape nk masuk kawad kaki then kteorg sume ofc laa tknk kan , lpastu kakak tuu ckp kalau tk msuk kena dmerit . Aku dlm hati mmg da tau dia tipu , eleh dia sape nk maen merit merit siaa haha . Lepastu mbe aku yg faiznie tuu nk masuk then sorg masuk semua nk masuk , aku mmg tknk masuk tp dah semua masuk , tkkan aku terkontang kanting kt dlm kelas blaja sorg sorg haha cube pikir .
Okay lpas da tulis name kteorg pegi turun dewan sbb ade latihan . Match dia ari khamis kteorg baru berlatih hari isnin bape ari jea berlatih cube kira 3 jea an , basic pon taktau lagi farmasi haaa mmg mati haha .Okay then mase berlatih tuu mmg tk biasa kena lari laa lompat laa sumpah penat smpai rehat brape minit jea haha . Yelaa kiteorg mane biasa dgn kawad kan . Okay then scond day kteorg plan nk kluar rmai rmai tp commander tk bg sbb last minute tkkn nk carik org haha smpai nad nanges3 nk kluar kawad tp nk wt cmne stay jelaa lg pown bape ari jea . Lpastu berlatih and berlatih esuknyee match kumpul kt skolah , lengkapkan uniform , pkai kasut boot yg mcm cibai haha . Kasut tuu act bomba pnye kteorg pinjam , dala besar , menyeksakan tawtak . Aishh saba jelaa . Lpastu bertolak naik bas nk pergi sekolah impian emas sbb match kt sana . Then dah sampai tuu rmai gila skolah lain , mcm mcm gelagat haha . Then kteorg practise hentak kaki tau lpastu diaorg semua 'woo' sbb serentak haha . Lpastu bile dah turn skola kiteorg , then perform mcm ape siaa , terabur , tk serentak , tersala pusing sumpa the bad kawad kaki ever kot *pada aku laa haha sbb aku pown ade wt sala .
Then lpas da perform makan , rehat sementara tunggu result dia , berjam jam tawta , sempat tidur lagi kteorg haha . Masa da result semua berkumpul , mase tuu hot gilaa haha then dia umumkan tmpt first and bla bla . Then bila da abes semua org 'woooo' sbb da abes haha . Tmpt first STF scnd SMK uUniversiti third Tasek utara1 . Diaorg practise 2 bulan 3 bulan kteorg 3 hari je haha . Tapi okay laa kteorg dpt tmpt ke 8 kot hehe . Even tk menang jteorgdapat pengalaman *ecehhh ayatt .
Bila da lame lame baru aku tau yg kawad kaki best haha . Okay tuu jea byee y'all :)
Before tuu tgok laa ade gmba siket hehe

Tabik hormat haha



Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa