I'M BACK !


Heyyyaa baby blogger i miss chu . Im back baby . Hoooyeah so how are you silent readers? Great aite ? *aku ade silent readers kee zZzzZ perasan .
Okay back to the story ! Memandangkan PMR aku pon dah habis and aku pon duduk rumah buat nothing so imma spend my time with my social networks haha . Habistuuu nak buat ape lagi kan , haihhh rutin harian hari-2 mesti sama jee . Harituu aku ade laa jugak mintak permission mak aku yg aku nak kerja tapi haremmm laa kan dia nak bagi so aku deal something dgn dia . LOL tertanya-tanya bukann haha so benda yang aku deal is dia cakap kalau aku hari-2 kemas rumah mop vacuum and sebagainya one month dapat seratus haha seratus ke dua ratus ke aku sauk je duit wehh dalah holiday duit tak masuk sgt haihhh .
So after this one week sekali jee aku pergi sekolah haha naicee aite ? Yeah i know wuu *jogetjoget*
Kbye bloggers , mak aku panggil , mentang-2 aku dah free sekarang macam-2 dia suroh tolong tapi i'm okay with it okay aku tipu bye nanti update lagi kayyy hari-2 aku update jangan risau okayy aku tipu lagii haha bye :)

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa