Lets Partyyyy ! 15.10.2011






Hello awak dan awak .Sorry laa kan tak update belog , aku malas plus busy haha busy mengedit blog jee . Okay back to the tajuk , aku dgn kawan kawan aku yang lain buat partyy 15.10.2011 , yeahhh dah berabad jugak kan , cuma aku je baru nak update hehe sorry , peacee . Okayy party nii kitaorg invite yang rapar-rapat jee . Hihii i had so much fun kayy dekat partyy tu even party tu simple but i will miss it ! Tapii tuh laa kan , ramai yang tak dapat datang sebab transport takde , haihh dissapointed jugak laa kan sebab makanan kitaorg ada jugak laa yang lebihh . Thanks to my baby Ali , Zizie and Haziq yang tolong hidupkan api semua nak harapkan perempuan haihh sampai ke malam kan tak barbeque hahaa . Kitaorg barbeque ayam , satay , hotdog and etc . Makan makan while talk and gossip , yeahhh biasa laa perempuan kan hehe ehh normal laa kan perempuan . We taking picture , ''checket'' tuu ''checket'' nii lol hahaa :P
Lagii apa eah , tuu je laa kot tapi best okay tak tipu haha before aku end entry nii ade gambar sikit yang kitaorg capture yang lain tengok dekat FB kayy , enjoy , byee :)



























Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa