December come to me baby



Hello December ! Goodbye November :)
Heyy peeps , hows life baby ? Seperti yang korang semua tau harini 01/12/2011 ehh sekejapnyaa dah December , ohmawhgad *gelenggelengkepala*
Haha yess time flies so fastt , haihh and December jugak laa ada dua event yang berlaku dalam hidup aku . apa eahh , okay first My result PMR keluar on 22.12 i guess , diaorg belum confirm lagi tapi aku harap on that tarikh jangan on my birthday sudah die baby die lol . Cakap pasal result PMR , saya sangat '' dedor'' okayy , sangatt ! Takut gilaa , tapi tawakal je laa kan , apa boleh buat takkan nak ulang paper pulak kan . Second event pulak ialah bulan December birthday aku so aku plan 24.12 aku nak hang dengan Ali memandangkan 7.12 dia tak boleh cuti so aku ajak dia hang masa birthday aku harap harap jadi hihi aminnn :)
Seriously , i love December okay hehe and pleasee be nice to me my dear December , pretty pleasee *big smile*

My December wish: Get straight A's for my PMR and have fun moments on my birthday with my org tersayang , aminnn :)


Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa