Happy Sundayy !


Haii stalkers ! Morning and happy Sundayy u'olsss :)
Ehh what time nii weh , ouh 9.30 ea , awalnyaaa haziqah bangun tercatat sejarah sehhh hahah k stop. Actually harini ibu pergi khusus pagi pagi dah bertolak tengahari nanti balik laa so aku saja je bangun awal sikit kan tengok adik adik aku nii kang aku bangun pukul 12 kang tengok rumah bersepah lagi aku menyirap nanti hahah . So better aku bangun awal bole kemas kemas kan *cough* *cough* *rajinnyaa kemas wehh weekend ni hahha*
Lagipun ibu suruh sidai kain and vacuum rumah .
So wajarlah aku kena bangun pagi hahaah . Ehh silent readers aku dah breakfat belom nii ? lol mesti belom kan tau dah , aku pon baru lepas breakfast nii hehe ibu buat soto and tempe & tauhu goreng cicah dengan sambal kicap , fuhhh feveret foreber hahah .
Okay aku nak story nii pasal semalam 3.12.2011 . Semalam aku petang aku pergi Jusco Tebrau City hehe buat ape heh ? Shopping ler kan tapi shopping baju sekolah lerrr -________-
Hahah sambil sambil tu shopping laa baju jalan sekali kann hihi . Nasib baik laa semalam tak berapa nak ramai tapi still sesak jugak okay . Haa first beli baju sekolah dulu fuhh agak ramai weh dah pilih ape semua lepastu bayar 4 0rg punya baju semua RM368 , terkejut siaa aku tengokk haha well its normal lol .
Haa then carik baju jalan adik adik pulak bayar semua then jalan jalan carik baju aku and adik yg lelaki , masuk masuk kedai tengok baju tak berkenan bla haha senang kan . Lepastu duduk jap dekat donkin donut beli sandwich then nak carik baju adik.After that masuk WH adik lelaki aku dah jumpa short pants yg dia nak then carik aku punya pulak , pergi Padini 70% woo haha rambang mata siaa gua tengok . Haa at first pilih baju yg tk berapa nak cantik sebab agak rushing masetu , ayah dah suruh balik mastu pukul 7.30 i guess . Haa aku pon main pilih laa lepastu masuk dalam lagi semua kot benda nak sale haha . Tetiba masa nak bayar aku nampak lagi cantik ape lagi pilih pilih then bayar hihiii . Lepastu balik laa sampai rumah dalam pukul 8.30 hihiiso that all fer today byee !

Thanks a lot ibu fer today , shopping this and those buy this and those hihiii i love the clothes !! Tak sabar gilaa nak pakai y'know lol kbye

Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa