PMR Results !

25_20733_250165_66fd33876874578517ce934c4103c910_06eae4_301_large
Hello bloggers ! Lalalaala lamaaa gilaa aku tk update blog haha well sorry taktau kenapa malas gilaa doh haihhh . So entry nii aku buat sebab nak bagitau pasal results PMR aku hehe .
So masa 22.12.2011 aku pergi sekolah dengan ibu tau bangun pagi around 7 then pegi breakfast , pegi sekola adik beli buku and pegi hospital kt jalan abdul samad jap teman ibu nak amik ape ntah haaa then baru pergi sekolah .Okay mase first pegi tu org belum rmai lg then dalam pkl 10 lebih org da rmai semua tunggu , dia cakap 10.30 baru result sekali dah nak pukul 10.50 baru kluar haihhh . Haa then aku jumpa la mmbe aku cit cot cit cot then cikgu dh dtg semua pergi dewan . First dia umum name 7a and 8a , Ya Allah masa tu aku rasa macam nak copot seh jantung haha Allah je tau mcm mne takutnya aku masa tu . Then nama aku and mmbe aku semua takde dlam list 7a and 8a perghh aku dah risau gila kan , dlam otak pikir ape laa aku dpat , aku tengok ibu then ibu tengok aku haha .
Lepastu semua beratur laa kan nak amik result untuk nama lain . Haihh tiba giliran aku je aku dah berdebar gila weh ! Haa then duduk cikgu Zaleha carik kan nama aku haha before dia bagi tu dia kira brape A aku dapat so drpd dia kira tu aku dah dpat tangkap brape aku dapat then dia bagi aku and aku dapat 4A4B haaaa even tak banyak A aku still bersyukur apa yang aku dapat .
So this is my result

BM - A
BI - B
MATHS- A
SCIENCE - A
KH -B
GEO - B
SEJ - B
AGAMA - A
So tulaaa result aku , hehe aku besyukur apa yang aku dapat yang penting maths dgn science aku A dah cukup pass laa tu nak pergi sains tulen . Ohh cakap pasal bidang form 4 aku dah nekad nak amik sains tulen ! Haihhh dah minat nak buat cane kann , kalau accountant kurang minat ah . aku lebih minat sains so aku nak try sains tulen , insyallah bole :)
Hehe then malam results tu ayah ajak makan luar sebab nak celebrate , wuuu kenyang gila doh aku makan haha macam nak meletup perut LOLOL .
Oh and ayah tanya aku nak phone apa then aku cakap laa samsung Galaxy Y hehe then ayah okay je , aku nak mintak mahal mahal pon tak bole doh tengok result ah bukan banyak sgt A haha . Aku pilih samsung Galaxy Y sebab dia guna Android then wifi semua ada dah okay lerr tu kan . Ohh lagi satu i got RM100 from nenek hehe thankss nek i love you so much !!
And Cik Wawa tanya aku aku nak apa kan then aku cakap laa pape je laa yang cantik , then Cik Wawa kata okay ! Wuuu can't wait !

Ehh dah naik sekolah laa korg , hehe barang sekolah dah beli belum ni ? Aku dah ! haha excited gilaa doh nak guna !! LOL kbye




Hello silent readers terima kasih kerana membaca post aku yg tak seberapa nii,baca lagi kayy?Much love xoxo :*

Semua dalam blog ini adalah hak milik Ieykaa